Realizacja zamówienia/koszty wysyłki

  1. Zamówienie wysyłamy na podany w zamówieniu adres bezpośrednio po skompletowaniu, czyli po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów.
  2. Termin otrzymania zamówienia = czas realizacji zamówienia + czas dostawy
  3. Dostępność towaru oznacza czas realizacji zamówienia, może mieć następujące oznaczenia:

a)      dostępny od ręki - produkt znajduje się w naszym magazynie.

b)      dostępny w 48 godzin - produkt znajduje się w magazynie naszego dostawcy.

c)      dostępny do 7 dni roboczych - produkt jest trudno dostępny i musi zostać sprowadzony.

d)      dostępny na zamówienie - produkt dostępny jest na zamówienie.

e)      chwilowo niedostępny - produkt jest aktualnie niedostępny.

Oznaczenie dostępności informuje, ile dni roboczych zazwyczaj upływa od chwili złożenia zamówienia do momentu skompletowania zamówionych produktów  
i przygotowania ich do wysyłki.

  1. Czas dostawy to zazwyczaj następny dzień roboczy po dokonaniu wysyłki 
    w przypadku przesyłki kurierskiej lub 2-5 dni roboczych dla przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  2. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania przesyłki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
  3. Jeśli w zamówieniu znajdą się produkty w danej chwili niedostępne, poinformujemy o tym mailowo lub telefoniczne. Wówczas można będzie wybrać między oczekiwaniem na najbliższą dostawę, zaproponujemy inny podobny produkt bądź zwrot pieniędzy.
  4. Kupujący zostaje poinformowany o przesłaniu zamówionego towaru w osobnym emailu.
  5. Specyfikacja opłat za przesyłki w zależności od formy dostawy i sposobu płatności podane są przy każdym produkcie i mogą być różne ze względu na wagę przesyłki. (ceny zawierają podatek vat)